söndag, oktober 14, 2007

87 minuter!!!

Va fan är det som händer??? Nu är det dags att man sätter sig ner och tar tag i saker och ting. Tror man att det ska gå att vinna en match när man har 87 utvisningsminuter? Det är ren jävla skam av så pass profsiga spelare som det trots all är. Ok att Rasmus går in och tar fighten för laget, men sen... Jocke snackar till sig 10 minuter för att han inte gillar domarens bedömning av en utvisning. Jag har aldrig varit med om att någon spelare fått domaren att ändra sig. Bystedt är ännu värre. Även han snackar till sig 10 min. Som om inte detta räckte, så fortsätter han att snacka tills han får lämna isen (G-M). Jävla klyftigt. Visst, jag förstår att frustration ligger bakom mycket, men man måste för fan lägga band på sig. Jag tycker verkligen synd om de få tillresta supportar som fick uppleva detta. Hade jag själv varit där så hade jag skämts ögonen ur mej.
Jag är besviken. Verkligen besviken...

Och resultatet då? Jo ni ska få det också.
5-0 (1-0, 2-0, 2-0) Skott: 36-28 (10-10, 17-7, 9-11)
Utvisningar: Hhc 49 min. Gsk 87 min.

Värt att nämna ikväll är att Kungälv krossade Mörrum med 9-1 !!!

Inga kommentarer: