lördag, juni 06, 2009

Långhelg!


Ja nu är äntligen tiden här. Tiden med lediga söndagsnätter. Så otroligt skönt, helgen blir så mycket längre nu. Sent igår kväll satt jag framför tv'n och hade allmänt tråkigt. Visste inte vad jag skulle göra. Det slutade med att jag gav mej ut och letade upp några trim-kontroller. Kalla mej gärna tokig, men är det nån som är tokig så är det det trevliga sällskapet jag fick med mej i natten. Vilken normal person skulle följa med ut och trimorientera mitt i natten? Klockan var ju över 01 när vi gick ut. Kom inte hem förrens efter kl 03. Tack för det trevliga sällskapet. Hoppas att du inte frös allt för mycket, eller skrämdes av konstiga ljud.

Dagen bjuder på speedway i lejonkulan. JDM kl 15:00. Om mina uppgifter stämmer så kommer tre lejon att finnas i startfältet. kan nog bli en sevärd tävling. Undertecknad kommer iallafall att finnas på vallen. Hoppas att fler tar tillfället i akt att se lejonens framtid mäta sina krafter med andra juniorer.


Vad kvällen har att erbjuda återstår att se. Jag ska iallafall inte jobba som vissa andra visst ska göra ;-)

3 kommentarer:

Rotsnubblarn sa...

Härligt. Nu börjar ju bloggen se riktigt fin ut med så FINA skärmar och inlägg. Jag tror Gisle behöver ha lite förstärkning så vi kan få lite motstånd på finlandsfärjan nästa helg.

Anonym sa...

Och när kommer nästa inlägg på bloggen????

Anders Friborg sa...

Det var en rejäl låååååååååånghelg!